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Registration fees2016Frais d’inscription2016

  • Only online registrations are possible.

  • Online payment must be done by credit card (Carte Bleue, Visa or Mastercard only).

    It is advisable to make a complete registration in one go. You will be able to register for the conference and also to choose additional services. In case the invoice has to be drawn up to an organisation, VAT number is required.

  • All prices are in Euros (VAT included) per person.

Conference fees

Early Registration: up to the 31th of March 2016 Registration from the 1st of April 2016
Standard registration 200 € 250 €
Student registration 100 € 150 €
Registration for the ONLY 25th of may 150 € 150 €

Accompanying persons have to register online to the Conference (0 €) in order to be able to book for the social dinner and/or to the field trip. Accompanying persons wishing to enjoy lunches and coffee breaks at the conference have to choose a standard registration.

Registration fees will include:

  • Access to the conference

  • Delegate materials (program book and abstracts proceedings)

  • Coffee breaks on the 25th and 26th of May 2016

  • Lunches on the 25th and 26th of May 2016

Tickets for the social dinner and field trip:

Tickets can be purchased (for conference participants and accompagnying people) at the following prices:

Social Diner on 25th May evening  50 €
Field trip on 27th of May (including transportation, lunch and visits)  60 €

Registration closure:

Registration will be closed on the 20th of May 2016.

>> Go to the registration form

  • Les inscriptions se font en ligne.

  • Le paiement en ligne sur le site Colloque Azur doit être fait par carte de crédit (Carte Bleue, Visa, Mastercard uniquement).

  • Tous les prix sont en Euros (TTC) et par personne.

Frais d’inscription à la conférence

Jusqu’au 31 mars 2016
Après le 31 mars 2016
Standard* 200 € 250 €
Tarif réduit étudiant 100 € 150 €
Inscription pour la journée du 25 mai uniquement 150 € 150 €

* Paiement par transfert interne pour le personnel d’Irstea.

Les accompagnants doivent s’inscrire (0€) pour pouvoir participer au dîner de gala et/ou à la tournée de terrain. Les accompagnants souhaitant profiter des repas et collations de pause de la conférence doivent choisir une inscription standard.

Les frais d’inscription comprennent :

  • L’accès à la conférence

  • Le programme et les résumés des interventions

  • Les pauses café des 25 et 26 mai 2016

  • Les déjeuners des 25 et 26 mai 2016

Frais d’inscription optionnels :

Les tarifs pour le dîner de gala et la tournée terrain (pour les participants à la conférence et les accompagnants) sont les suivants :

Dîner de gala le soir du 25 mai 2016 50 €
Tournée terrain le 27 mai 2016 (incluant le transport, le repas de midi et les visites) 60 €

Fermeture des inscriptions :

Les inscriptions seront fermées le 20 mai 2016.

>> Aller au formulaire d’inscription